Parkeergeld terug
In sommige gevallen kunt u dubbel betaald parkeergeld terugvragen.
Wanneer kunt u parkeergeld terugkrijgen?
- Als u voor dezelfde parkeeractie dubbel heeft betaald door bijv. een technische storing.
- Als u een parkeerkaartje kocht omdat de bezoekers- of bewonersvergunning niet werkte door een storing.
- Als u te weinig wisselgeld heeft ontvangen bij de automaat.
U kunt geen geld terugvragen als u vergeten bent uw parkeerapp uit te zetten.
Hoe vraag ik parkeergeld terug?
- Vraag via onderstaande button het teveel betaalde parkeergeld terug. Heeft u via de intercom een meldcode ontvangen, gebruik deze in het formulier. Uw verzoek wordt getoetst bij de Technische Dienst of ICT afdeling.
- Voeg altijd het bewijs van (dubbele) betaling bij.
- Als u recht heeft op restitutie, ontvangt u het wisselgeld of dubbel betaalde parkeergeld binnen 10 werkdagen op uw rekening.